Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

Πασχαλιάτικες ανα...λαμπές!

Λοιπόν.... αγαπημένοι συνάνθρωποι της κοινωνίας τούτης... ΓΕΙΑ ΣΑΣ!
Να 'μαι πάλι εδώ, μετά από πολύ πολύ πολύ καιρό και ψηλές Συμπληγάδες.
Ανάκαμψα (λιγουλάκι), αναφτέριασα (πιο πολύ), τις απόκριες ντύθηκα Φρίντα, μου βγήκε το εικαστικό μου και αμέσως μετά μου ήρθε και μία πασχαλιάτικη ανα...λαμπή κατακούτελα.

Βέβαια, έβαλε λιγουλάκι και το χέρι της κι η Σάκης (ευχαριστώ αγαπημένη!) που ως άλλη κόκκινη-σκουφίτσα με ξεμάτιαζε τακτικά και γλύτωσα απ' το κακό μάτι (καλά μη χαίρεσαι... δεν ξεμπέρδεψες ακόμα).
Αλλά και οι φίλες μου (είμαι ευλογημένη... ναι!). Δεν παρέλειψαν ποτέ... ουδεμία Παρασκευή... να μου θυμίζουν ότι πρέπει να ξαναβρώ το δρόμο για τις καλλιτεχνικές μου ανησυχίες (ξέρετε ποιες είστε εσείς και σας ευχαριστώ... είσασταν πάντα κοντά μου στα δύσκολα).
Όμως και οι συνάδελφοι μου (κι άλλη ευλογία να έχεις μία δεύτερη οικογένεια στη δουλειά σου...) κι ας ανεβοκατεβαίνω ισόγειο - 4ο - 5ο - 6ο όροφο καθημερινά... Μοιράζω καλημέρες και εισπράττω χαμόγελα! Ανεκτίμητο...!

Ανεπανάληπτη, εξαίσια, καταπληκτική, υπέροχη (σε αλφαβητική σειρά τα κοσμητικά επίθετα) επίσης και η βοήθεια των 16χρονων δίδυμων εφήβων μου.... Ααααα!!! Όλα κι όλα... Να κρατάνε τη μαμά σε εγρήγορση... καθημερινά, όλη μέρα, πέρα ως πέρα... (εδώ οι μαμάδες εφήβων χαμογελούν στωικά... καταλαβαίνουν)!

Πολυλογού έγινα όμως.
Άρχισα λοιπόν να δημιουργώ... οίστρος! Τί άλλο; Λαμπάδες και άλλα καλούδια. Πάντα με τη βοήθεια (ωχ) του κισμέτ μου. Της μικρής και τριανταφυλλένιας μου Ρόζας η οποία δεν με αφήνει λεπτό μονάχη μου, αλλά επιμένει να μου δίνει τη γνώμη της για κάθε τι που κάνω.
Η Ρόζα επί τω έργω. Επιθεωρεί ξύλινα βαμμένα διακοσμητικά (ευτυχώς είχαν στεγνώσει όταν αποφάσισε ότι πρέπει να τα κλωσήσει).
Γιατί αν περιμένω από τον άλλο μου το γάτο τον Τσίλι (γουρούνι... μαύρο κοιμώμενο)...!
Μην τον ενοχλήσουμε... κοιμάται ανάσκελα ροχαλίζοντας.
Έφτιαξα και νέες συσκευασίες. Βαρέθηκα τις παλιές φραουλίτσες και είπα να φτιάξω κάτι πιο ρομαντικό....
κουτάκια για κοσμήματα
Σακουλίτσες
...και οι σακούλες μεταφοράς για τις λαμπάδες.

Κοντολογίς, έφτιαξα πολλά πράγματα. Κι έρχονται κι άλλα πολλά. Μείνετε συντονισμένοι!

Θα τα βάζω και στο Φατσοβιβλίο. Κι αν θέλετε ακολουθήστε με στο Melivali... right meow!
Μπορείτε να μου στείλετε και e-mail