Τρίτη 10 Μαΐου 2016

Και τι κουτί-κουτί... μα τι κουτί-κουτί!

Είναι δεδομένο ότι εγώ δίνω πολύ μεγάλη σημασία στη συσκευασία... των πάντων! Από τα κοσμήματα και τα καλούδια μου (βλ. παλαιότερη ανάρτηση), μέχρι τα δώρα και το γλυκό ή το πιο απλό κατιτίς που θα πάω σε ένα σπίτι. 

Εδώ και πολύ καιρό, λοιπόν, ήθελα να φτιάξω μερικά ξύλινα κουτάκια για τις συσκευασίες των μικρών κοσμημάτων. Κατέληξα στη διακόσμηση με την τεχνική του ντεκουπάζ... τα κοίταξα από δω, τα κοίταξα από κει... και πήγα και αγόρασα κουτιά. Και παρασύρθηκα... Αγόρασα πολλά κουτιά! Κάθε είδους... Μικρά, μεγάλα, πομπέ, εξάγωνα, χαρτοπετσετοθήκες, για χαρτομάντηλα, για τσάι... πολλά.

Και όχι μόνο κουτιά. Και θήκες για κεριά ρεσώ και σουβέρ και διακοσμητικά και... και... και "ξεπαραδιάστηκα"! Αλλά η αγαλλίαση μου ήταν μεγάλη. Έψαχνα με μανία τις χαρτοπετσέτες και τα ριζόχαρτα μου για να διαλέξω, τα ήθελα όλα... Βάλσαμο η όλη διαδικασία για τη φαντασία μου! Πήρα λοιπόν τα πινέλα μου, τις μπογιές μου, τα χαρτιά μου, τις δαντέλες μου και δημιούργησα....

Καλά δεν τα έκανα όλα... Έχω ακόμα μέλλον! Αλλά έφτιαξα αρκετά. 
Και βέβαια τα φωτογράφησα (ερασιτεχνικά είπαμε... ακόμα). Και εκεί που ήμουν έτοιμη να τα ανεβάσω... έγινε το θαύμα! Μου έστειλε η καλή μου φίλη το Μαγικό Καρουζέλ (Μαγικό κυριολεκτικά! Να 'ναι καλά!), να δω μια εφαρμογή για επεξεργασία φωτογραφιών σε κολλάζ...! Έμεινα με ανοιχτό το στόμα! Ιδού!
Μικρό αντικέ μπαουλάκι για σκουλαρίκια

Εξαγωνικό χαμηλό κουτί για κολιέ
It's Tea Time... με δύο θήκες για φακελάκια τσάι
Χαμηλό τετράγωνο κουτί για σκουλαρίκια
Διακοσμητικό για την κουζίνα
Θήκες για κεριά ρεσώ
Σουβέρ για ποτήρια